پدر و پسر

بر الوالدین احسانا

پدر و پسر

بر الوالدین احسانا

منتظران؟؟؟

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ


ابری ام بارانی ام حال و هوایم خوب نیست

چشم سر خیس است اما چشم دل مرطوب نیست

آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است

علتش این است که محصول ها مرغوب نیست

سود بازار عمل از عرف هم کمتر شده

ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست

این دل بی در اگرچه جای این و آن شده

غیر تو اصلا برای من کسی محبوب نیست

واقعا من دوستت دارم عزیز فاطمه!!!

غیر یوسف هر کسی دلبر یعقوب نیست

با من بیچاره هم حرفی بزن چیزی بگو

جنس این دل که دگر از جنس سنگ و چوب نیست

طاقت دوری ندارم رحم کن بر عاشقت

صبر من مانند صبر حضرت ایوب نیست

کربلا می خواهم آقا ... التماست می کنم

ناه ام را مهر کن هرچند که مکتوب نیست

«محمد فردوسی»


ما را از دعای خود محروم نسازیدpasband.blog.ir
  • M. R.

منتظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی